ute och gått

Efter att ha suttit vid datan och latat sig har tilda och jag varit ute och rört på oss lite, vi gick runt sjön :)
Sen efter det hart vi fikat och lite, o nu sitter jag här igen. Får se hur det blir med träningen, för mitt huvud mår inte så bra idag, fast det är nått konstigt för att varje söndag får jag ont i huvudet och jag vet inte varför.. ;o
Jag har ju haft problem med mina ögon, jag är ju nästan blind på höger ögat, och det är en av anledningarna till att jag har så fruktansvärt ont i huvudet, usch!

Snart kommer mamma&pappa och hämtar mig, sen kanske jag åker på träningen. August kanske kommer till mig ikväll.. fast det vet jag inte alls helt säkert. Vi får se!


älskar dig syster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig syster ! <3

2010-11-01 @ 14:20:24
URL: http://emmakarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0