träningsläger

Idag har det varit ett träningsläger för alla minigymnaster upp till de minsta gymnasterna i min trupp. Det har varit jättebra, trots att vi vara bara 6 ledare på 39 barn. Trodde att jag skulle få extrem huvudvärk och vara död efter detta. Men det gick jättebra, för alla var tysta och lugna. Ioförsig så är jag sjukt trött nu, och har luggit i sängen och halv sovit. Sen har jag bakat en kladdkaka som hela familjen åt nu ikväll.

Imorgon ska jag cykla ut till min älskling som bor ca.7 km ifrån mig. Ska åka rätt tidigt och hänger nog med min syster till sjukhuset vid halv nio imon. Viktig information, typ. Vi ska till JKPG imon oxå, ska kolla varför min mobil drar av 4 kr varje dag av mina pengar på mobiilen, utan att jag gör nått. Måste få veta vad som kostar och sådär. Sen ska jag lämna in min kloocka med som är helt störd. På lördag drar vi till mina kusiner och firar min kusins 18 års dag. Får träffa min andra kusins lilla bebis också, och det är ju såklart ett stort PLUS. Hon är så söt.

Ahja, jag uppdaterar imorgon. För nu måste jag sova eller nått.


MIN SYSTER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0