sträckt min nacke!

Var på träningen innan och gjorde nått snett med min nacke i en hastig rörelse, kände lite smärta men gjorde sen några kullerbyttor där jag kände att nacken bara slängde efter eftersom jag gjorde på airflooret (studsigt golv). Så troligtvis har jag råkat ut för en sträckning på höger sida av nacken. Kan inte vrida hvudet och får vända hela kroppen för att se nått bakom mig, hah!
Men nu har pappa smörjat in nacken med tigerbalsam och jag har tagit en alvedon plus värmekudden, så de har släppte lite grann. Men det gör så sjukt ont. Usch.

Imorgon är det dans och jag får se hur jag gör pga. nacken. Eftersom vi har många hastiga rörelser med nacken avstår jag nog, det är ju trotsallt 2 gånger till, till dansuppvisningen efter imorgon.

Skriver imorgon, hur jag mår! Får se om jag tar mig till skolan och framförallt hur jag tar mig till skolan isåfall..?


bilden är tagen i somras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0