saft, typ?

Rubriken säger inte så mycket, kom inte på nått bättre. Men jag dricker jordgubbssaft iallafall.
Jag har varit hos august tills idag och vi lanade ju somsagt igår, gu så roligt. Men vi klarade inte längre än till 3, va bra!

Helgen har varit lugn och helt perfekt, men nu fick jag panik över att jag inte övat nånting till HKK provet, men om jag gör det intensivt fram till onsdag från och med imorgon, så klarar jag det nog. Förmodligen.
Min morbror kom innan och gav mig en t-shirt som min kusin hade skickat efter men som var för liten och då skulle august få den nu, den var fin! (:

Tänkte visa lite vad jag har gjort i bilder i helgen :D

fredag;

shoppat i jönköping

lördag;

firat min käre kusin johannes!


söndag;


krattat löv


Nu ska jag göra annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0