jkpg

Idag har jag och familjen varit i Jönköping för att fixa lite grejer. Medans mamma var och köpte en julklapp till min lillasyster tog jag med henne till kappahl (hennes favorit affär) och kollade efter nått fint till henne. Tyvärr blev de inget för henne men jag köpte mig en efterlängtad fin transparent skjorta, ni vet en sånn som man ser igenom och tyget är väldigt tunt. Jag vet att ni vet precis vad jag menar, men de kanske finns någon där ute som inte alls visste vad de var.


det blev en svart, för det var bara de som fanns. Annars hade jag gärna velat ha den gröna!

Jag tänkte bära denna imorgon för jag ska på min kusins 18 års firande. Vet bara inte just nu vad jag ska ha till riktigt men det ska jag nog kunna fundera ut. Imorgon ska jag iaallafall innan vi ska till kusinerna duscha, fixa håret, måla naglarna, och massa annat. Det kommer bli toppen. Sen på kvällen åker jag och min august till hans mamma och sover där över natten, och leker lite med hans lillebror som är ett år yngre än mig men det verkar på mig när jag skrev om honom nyss att han var typ 4? HAHA. 
Ahja, så är livet.

Nu under kvällen hade familjen mys med god mat och idol. Alla kanske inte tycker att detta låter så jätte lockande mmen vi åt makrill och det är faktiskt något av det nyttigaste du kan äta, har jag hört. Plus att det är väldigt gott med. Två av familjemedlemmarna satt och skalade räkor istället vilket jag tycker är skit tråkigt... hah.

Snart är det idolutröstning och jag tycker alla har sköt sig toppenbra idag. Jag tycker inte om Waise eller hur han stavas för han är ganska tråkig. Minnah är nog den bästa, hon blev sskit bra sen hon kom tillbaka efter att ha åkt ut. Sen älskar jag den blyga killen Jay, han är så himla nervös, men så himla go, verkar de som!

Men nu ska jag gå ut och välja kläder tills imorgon!

Ha det bra.


extremt cool bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0