hej allihopa

Jag kom hem från Göteborg igår men orkade inte skriva när jag kom hem till August. Efter denna helgen är jag sjukt trött och vill bara gå och lägga mig vilket jag alldeles snart ska göra. Jag har haft det toppen bra men köpte inte så mycket, hjälpte august mest som stog o velade på ett par byxor i en timma typ. Man blev helt varm och trött av att gå i affärerna på nordstan för det är så sjukt varmt och mycket folk. Men nästa vecka drar jag till jönköping med farmor o farfar och ska köpa lite mera som jag inte hittade i Göteborg. Det kommer bli supermysigt.

Imorgon blir det troligen skola för min del, men får se om jag klarar av att sitta i skolbänken hela dagen eller om jag drar hemåt frammåt lunch. Vi får se faktiskt. Men jag får packa ner alvedon och nackkrage i min väska iallafall så jag är väl utrustad. Sen får vi se om jag kan cykla imorgon, annars vet jag inte hur jag ska ta mig till skolan. Allting är så sjukt jobbigt och gårdagen var inte alls kul. Jobbig lördag. Men jag tänker inte alls ta upp någonting av de här.

På tisdag har jag simning med klassen, livräddning - jippie!
Hoppas jag kan göra så mycket som möjligt, det suger verkligen detta. Fan. Hela lördagskvällen gick åt att tänka på en massa jobbiga beslut. Ni fattar ingenting just nu, inte jag heller. jag behöver sova.

Godnatt...


du är världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0