göteborg

Idag drar vi till Göteborg med familjen och August. Det kommer bli jättekul, får hoppas på att jag orkar gå länge i affärerna imorgon. Jag har skit ont i nacken och nu har det gått ner i ryggen och höger arm. Just nu har jag på mig en nackkrage som jag fick av mamma eftersom jag är en ganska livlig person tänker jag inte på att jag måste hålla huvudet så stilla som möjligt. Vid två åker jag och pappa o hämtar August vid gymnasiet.

Pappa och jag har varit nere på stan och handlat, hämtat mina skolböcker och tankat, sen så fikade vi på princess. Det är bra att pappa är ledig idag, så jag slipper vara hemma själv o ha tråkigt. Mormor och mina kusiners hund kommer sen :) Men nu orkar jag inte sitta upp längre, har för ont.


världens fulaste bild, ser helt gul ut och jag försöker skymma min nackkrage med min halsduk, jag lyckades inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0